سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

سرمه ای یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها می باشد و  هیچ گاه از مد خارج نشده است. رنگ سرمه ایی نه تنها در لباس و پوشاک بلکه در دکوراسون هم کاربرد زیادی دارد. از همین رو در این مطلب به اینکه رنگ های ست سرمه ای چه رنگ هایی ست پرداخته ایم. با ما همراه شوید:

چه رنگ هایی با سرمه ایی ست می شوند؟

سرمه ای رنگی کلاسیک و لوکس به شمار می رود و با تم های رنگی فراوانی ست می شود و به سادگی می توان از این رنگ برای سبک های دکوراسیون مختلفی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که رنگ سورمه ای همانطور که میتواند با رنگ های روشنی ست شود و فضایی جذاب را پدید آورد به همان مقدار اگر به رنگ های ست شده توجه نداشته باشید محیط و فضای محل مورد نظر بسیار تیره خواهد شد.
پس بهتر است قبل از استفاده از رنگ سورمه ای بدانید که با چه رنگ هایی ست می شود و بعد از آن در منزل خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از رنگ هایی که به خوبی با سرمه ایی ست می شوند خواهیم پرداخت.

ست سرمه ای و سفید همراه با رنگ آبی

اگر به تصویر زیر دقت کنید به این درک خواهید رسید که چرا سرمه ای و سفید یک ست مناسب برای منزل شماست، ضمن اینکه می توانید با استفاده ازرنگ آبی به عنوان رنگ سوم  این فضا را زیبا و چشم نواز تر کنید. این را هم به یاد داشته باشید با توجه به سلیقه خودتان از طیف های آبی و سفید استفاده کنید و اجباری به استفاده آبی و سفید مطلق نیست.

ست رنگ سرمه ای و رنگ های روشن و شاد

می توان با استفاده از رنگ های روشن و شاد تیرگی رنگ سرمه ای را با طراوت این رنگ ها خنثی کنید و حال و هوای خانه خود را سرزنده تر کنید. این کار را با استفاده از رنگ هایی همچون آجری، سبز لیمیویی، زرد لیمیویی، نارنجی، رنگ مرجانی متعادل تر کنید.

سبز زمردی، زرد طلایی و قرمز تمشکی جزو انتخاب های خوب برای فضاهای رسمی است. با ترکیب سرمه ای با قرمز و سفید می توانید یا فضای عالی در منزل خود بسازید، به طور مثال می توانید از کوسن هایی با رنگ سفید و قرمز به همراه مبلمان سورمه ای استفاده کنید.

ترکیب سرمه ای و رنگ های خنثی

اگر به دنبال مکانی آرام بخش در مزل خودتان هستید به فضای بیرون کافی ست نگاهی بیندازید و طبیعت اطراف خود را با دقت نگاه کنید تا متوجه شوید رنگ هایی که با رنگ سرمه ای همراهی میکنند و ترکیب شده اند کدامند.آجرهایی با رنگ سفید، رنگ هایی که در ساحل مشاهده می کنیم، حصیرها و نیزار هایی که در طبیعت دیده می شوند.

میزهای بتونی که روی آنها می نشینیم  از جمله رنگ های خنثی در طبیعت هستند که به زیبایی هرچه تمام تر با رنگ سرمه ای ست می شوند و با استفاده از این رنگ ها آرامشی شبیه به آرامش موجود در طبیعت را به خانه خود هدیه خواهید داد.

ترکیب آبی و نارنجی با رنگ سرمه ای

دو رنگ آبی و سرمه ای هر دو در یک طیف هستند و شاید ست خوبی برای هم نباشند، اما وقتی یک رنگ متضاد مثل نارنجی به این دو اضافه شود به یک ست ایده ال برای رنگ سرمه ای می رسیم. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید همراهی رنگ های جزیی از نارنجی و آبی ترکیب دلنشینی را ایجاد می کند.

ترکیبی خاص پرطرفدار، زرد و سرمه ای

یکی از ست هایی که مطمئنا بارها دیده اید ترکیب سرمه ای و زرد است، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید با استفاده از بک گراند سورمه ای و تنها با استفاده از دوشاخه گل زرد نمایشگر خاص بودن ترکیب این دو رنگ است.

سرمه ای و سبز زیتونی

آیا به دنبال  یک دکوراسیون منحصر به فرد و به یاد ماندنی در منزل خود هستید؟ به رنگ زیتونی توجه ویژه ایی داشته باشید چون یکی از رنگ هایی ست که به طور خاص و منحصر به فرد با سورمه ای ست می شود و می تواند جلوه ویژه ایی به فضای خانه و دکوراسیون منزل شما بدهد.

 

ترکیبی لوکس، سرمه ای و زرشکی

برای اینکه اتاقی لوکس و شیک همچون ستاره های هالیوود داشته باشید ترکیب رنگ سورمه ای و زرشکی بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده و ترکیب رنگ سورمه ای و زرشکی بدون تردید یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین اتاق ها را خواهید داشت.


سرمه ایی و کرمی

در قسمت ست کردن رنگ سورمه ای با رنگ های خنثی به رنگ کرمی اشاره کردیم ، اما بهتر است دوباره به رنگ کرمی اشاره کنیم چون یکی از اصلی ترین رنگ هایی ست که با رنگ سورمه ای ست می شود، فقط کافیست به عکس زیر دقت کنید.

 

در این مطلب سعی کردیم به معرفی رنگ هایی بپردازیم که با رنگ های سورمه ای ست می شوند، اما شما با تحقیق بیشتر در مورد رنگ ها می توانید متوجه شوید چه رنگ هایی با هم ست می شوند .

به نظر شما سورمه ای با چه رنگ های دیگری ست می شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.