• انواع سبک های دکوراسیون داخلی (بخش اول)

    اولین گام برای طراحی داخلی، داشتن اطلاعات کافی و مختلف سبک های دکوراسیون است:زیرا انتخاب سبک بستگی به سلیقه هر فرد دارد و با در اختیار داشتن دانش کافی می تواند بهترین انتخاب را برای خانه خود انجام دهد. در این مطلب به معرفی سبک های مختلف دکوراسیون پرداخته و شباهت ها و تفاوت هایشان را مورد بررسی قرار می دهیم. پس همراه ما باشید:

  • مناطق آزاد تجاری ایران

    مناطق آزاد تجاری مناطقی هستند که در نقاط بندری یا غیر بندری کشورها برای انجام امور تجاری و اقتصادی در نظر گرفته شده و شامل قوانین مخصوص به خود برای انجام فرآیندهای تجاری می باشند، ضمن اینکه شامل قوانین خاص گمرکی و ... نیستند و از این منطق حفاظت و حراست ویژه ای انجام می شود. به خاطر بودن قوانین خاص و شرایط انحصاری این مناطق رونق کسب و کار نسبت بقیه مناطق بیشتر است.

  • چگونه از جزیره در دکوراسیون استفاده می شود؟

    اگر تا به حال دنبال ایده هایی برای استفاده جزیره در آشپزخانه بوده اید به این نکته رسیده اید که در دکوراسیون های امروزی جزیره به یک عنصر خیلی ضروری در آشپزخانه و درکوراسیون آن تبدیل شده است. حداقل کاری که یک جزیره انجام می دهد اضافه کردن یک پیشخوان اضافی و جای بیشتر برای وسیله ها است.

  • دکوراسیون اتاق مدیریت چگونه باید باشد؟

    اکثریت جامعه به نوعی با فرآیندهای اداری سر و کار دارند و یا اینکه جزیی از یک بخش اداری در سازمان هستند، این اکثریت شامال سه دسته هستند که عبارتند از مراجعین، کارمندان و کارفرمایانی که به نوعی با ادارات و سازمان ها ارتباط دارند، به همین خاطر زمان زیادی را در این گونه فضا ها سپری می کنند. کم ترددترین مکان در سازمان های اداری اتاق مدیریت است، اما دلیل نمی شود که به دکوراسیون آن توجهی نشود.

  • تزیین اتاق خواب با ریسه های جذاب

    با انتخاب ریسه یک انتخاب هوشمندانه برای اتاق خود کرده اید. با استفاده از ریسه که یک تغییر کوچک محسوب می شود می توانید تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن آن داشته باشید. در دنیای امروز تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و به طور کلی زندگی به سبک مدرن بسیار محبوب است.

  • فواید آنتی اکسیدان چیست و در چه محصولاتی یافت می شود؟

    وقتی به سلامتی و طول عمر فکر میکنیم اول و آخر به اسمی به نام آنتی اکسیدان می رسیم، زیرا آنتی اکسیدان با سلامتی گره خورده است و باعث طول عمر و شادابی انسان می شود.

  • راه حل هایی برای بزرگتر نشان دادن فضای خانه

    با توجه به افزایش قیمت مسکن و افزایش جمعیت که دو مانع مهم برای داشتن خانه بزرگ است، برای عموم مردم داشن خانه بزرگ بسیار مشکل شده از همین رو با استفاده از راهکارهای ساده و کم هزینه می توان فضای خانه بزرگتر نشان داد، البته داشتن خانه کوچک نیاز به داشتن سلیقه است که بتوان به آن فضا احساس صمیمیت و امنیت را القا کند و در کنار آن نور و هوا به خوبی در آن جریان داشته باشد. این عوامل باعث لذت بخش‌تر شدن فضای خانه می شود .

  • تهویه هوا در دوران کرونا چقدر موثر است؟

    با شروع کرونا، کارشناسان تاکید برا این موضوع داشتند که مردم باید نکات بهداشتی را در اماکن عمومی رعایت کنند، ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را مد نظر داشته باشند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت تهویه هوا در منزل است که باید حتما ان را جدی گرفت چون ویروس کرونا می تواند تا چند متر در هوا پراکنده شود و به فرد یا افراد دیگر انتقال پیدا کند، پس تهویه خانه و منزل بسیار مهم است هوا باید در منزل جریان مناسبی داشته باشد تا کمتر در معرض ویروس کرونا قرار بگیرید.

  • اصول سرمایه گذاری در ملک

    یکی از متداول ترین انواع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در ملک است که از قدیم تا به امروز به عنوان یک سرمایه گذاری با ریسک پایین و در عین حال پرسودترین در بین عموم جامعه مرسوم بوده و در دنیای امروز با توجه به تورم، ارزش افزوده ایجاد شده از این طریق بسیار معقول می باشد.