• سرمایه‌گذاری ملک کجا سودآور تر است؟ایران یا ترکیه؟

    با توجه به رکود فعلی در بازار مسکن و افزایش قیمت‌ها آیا سرمایه‌گذاری در کشورهای اطراف سودآور است یا در داخل کشور؟ یک کارشناس اقتصادی در این باره گفت: به دلیل قوانین سختی که در بازار مسکن دیگر کشور ها وجود دارد فعالیت و سرمایه گذاری در داخل کشور راحتتر است

  • قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن آغاز به کار کرد.

    .سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن، گفت: از این پس مردم می‌توانند از یک مرجع رسمی اخبار نهضت ملی مسکن را دریافت کرده و درباره صحت آن دغدغه نداشته باشند

  • واکنش بازار مسکن به خبرهای برجام| کاهش قیمت مسکن

    انتشار اخبار امیدوارکننده از پیشرفت مذاکرات هسته‌ای موجب جایگزینی انتظارات کاهشی با انتظارات افزایشی در بازارهایی مانند ارز، طلا و به خصوص مسکن شده است. گفتنی است مسکن از بازارهایی است که تحت‌تأثیر وضعیت اقتصادی و اخبار برجامی در شرایطی قرار گرفته است که از آن به «رکود تورمی» تعبیر می‌شود؛ به نحوی که قیمت مسکن در کلان‌شهرها از میانگین قیمتی متری ۳۰ میلیون تومان هم عبور کرده است.

  • آینه دکوراتیو چیست و انواع آن کدام است؟

    آینه ها جزو بهترین وسایل ها برای تزئین یک خانه هستند برای اینکه خانه ای مدرن و شیک داشته باشید سعی کنید از آینه ها در بخش های مختلف خانه استفاده کنید برای مثال استفاده از آینه در اتاق خواب علاوه بر اینکه لازم است، باعث میشود اتاقی شیک و زیبا نیز داشته باشید. آینه های دکوراتیو بهترین آینه برای خانه است معمولا در سالن پذیرایی بالای مبل از این آینه ها قرار میدهند تا باعث زیبایی خانه شده و توجه همه را به خود جلب کند.

  • آموزش پنل مدیریت آژانس های املاک

    پنل املاک اسکان مال، قابلیت‌هایی متعددی را در اختیار مدیران آژانس املاک و مشاوران املاک قرار می‌دهد. آن‌ها با استفاده از پنل املاک، در کنار مدیریت آسان‌تر آگهی‌های خود در سایت اسکان مال،می توانند مشاورین خود را مدیریت کنند.

  • سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

    سرمه ای رنگی کلاسیک و لوکس به شمار می رود و با تم های رنگی فراوانی ست می شود و به سادگی می توان از این رنگ برای سبک های دکوراسیون مختلفی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که رنگ سورمه ای همانطور که میتواند با رنگ های روشنی ست شود و فضایی جذاب را پدید آورد به همان مقدار اگر به رنگ های ست شده توجه نداشته باشید محیط و فضای محل مورد نظر بسیار تیره خواهد شد. پس بهتر است قبل از استفاده از رنگ سورمه ای بدانید که با چه رنگ هایی ست می شود و بعد از آن در منزل خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از رنگ هایی که به خوبی با سرمه ایی ست می شوند خواهیم پرداخت.

  • بزرگتر نشان دادن حمام خانه با ترفندهای ساده

    حتما به این فکر کرده اید که اکثریت مردم حمام های لوکس و بزرگی در منزلشان ندارند و برای این مشکل باید به یا به فکر راهکارهای جایگزین باشند تا در صورت داشتن توانایی مالی منزل خود را عوض کنند. نکته قابل توجه اینجاست که ترفندهای ساده زیادی وجود داردکه حمام های کوچک منزل شما بدون حتی یک متر مربع بزرگتر نشان داد .برای اینکه این ترفندها را یاد بگیرید همراه باشید تا این ترفندهای ساده را برایتان بازگو کنیم:

  • انواع سبک های دکوراسیون داخلی (بخش دوم)

    در بخش اول به تعدادی از سبک های دکوراسیون پرداختیم و متوجه شدیم که می توانیم با دانش و اطلاعات کافی از انواع سبک های دکوراسیون منزل خود را با توجه به سلیقه و سبک مورد علاقه مان چیدمان کنیم. در بخش دوم انواع سبک های دکوراسیون داخلی سبک های دیگری را برایتان معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به اطلاعات کافی انتخاب بهتری را انجام دهید. پس با ما تا آخر این بخش همراه باشید:

  • شهرهای جدید ایران

    با توجه به رشد جمعیت و مهاجرت بی رویه به سمت شهرهای بزرگ و کلان شهر ها به خصوص پایتخت تاثیرات فراوانی بر ساختار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این دسته از شهرهای بزرگ و جدیدا کلان شهر ها گذاشته است.بر همین اساس شهرهای بزرگ گسترش یافته و سکونت مردم به حومه های شهر رسیده و تهیه مسکن برای قشر کم درآمد و با درآمد متوسط بسیار مشکل و حتی تا حدود زیادی غیرممکن شده است.