تزیین اتاق خواب با ریسه های جذاب

تزیین اتاق خواب با ریسه های جذاب

تزیین اتاق خواب با ریسه های جذاب

با انتخاب ریسه یک انتخاب هوشمندانه برای اتاق خود کرده اید. با استفاده از ریسه که یک تغییر کوچک محسوب می شود می توانید تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن آن داشته باشید. در دنیای امروز تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و به طور کلی زندگی به سبک مدرن بسیار محبوب است.

اتاق خواب هر فرد در دنیای امروز در شرایطی که زندگی شلوغ و پرمشغله دیگر جای آرامش خاطر برای انسان نمی گذارد، بهترین مکانی است که او را از همه این مشکلات دور کرده و آرامشی لذت بخش به همراه خواهد داشت.
ریسه های برقی یا نخی ساده ترین ابزاری است که در عین سادگی میتوانند نقش یک ابزار خاص را در اتاق بازی کرده و فضای اتاق را رویایی و رمانتیک کنند.

ریسه های تزیینی نوری نوارهایی طولانی است که در ابعاد و متراژ مختلف درست می شوندو به اندازه ایی باریک هستند که می توانند در تمام محیط ها مورد استفاده قرار بگیرند. ضمن اینکه هم با دوام و دارای تنوع رنگی هستند و به راحتی نصب می شوند.


در اینجا ایده هایی برای تزیین اتاق با ریسه برایتان معرفی می کنیم تا از آنها برای زیباسازی اتاق و خانه استفاده کنید.
ما این ایده ها را به سه دسته تزیین دیوار اتاق، تزیین سقف اتاق و تزیین وسایل و اشیاء تقسیم کردیم تا شما کارتان برای انتخاب راحت تر شود .پس همراه ما باشید:




تزیین دیوار

دیوار های هر اتاقی بهترین و مهمترین عنصر در طراحی دکوراسیون هستند چون شخصیت یک اتاق را شکل می دهند و فضایی منحصر به فرد را می سازند، حال برای اینکه بتوانید این فضا را در عین سادگی خاص تر کنید استفاده از ریسه برای تزیین دیوار اتاق همراه با خلاقیتی ست که به کار می برید. دیوارها قسمت اعظم اتاق شما را تشکیل می دهند، پس شما می توانید با کمک این ریسه ها  ظاهری زیبا و دلنشین به آنها ببخشید.



 

عکس خاطرات بر روی ریسه

با عکس هایی که خاطرات خوبی را به یادتان می آورند و حس خوبی به شما می دهند به ریسه ها به صورت منظم یا نامنظم  و یا به صورت اشکالی چون قلب و ستاره بر روی ریسه در کنار هم قرار بدهید. این نکته را به یاد داشته باشید که ابعاد و تعداد عکس ها بسیار مهم هستند.

 

 

ترکیب ریسه و پارچه

اگر قسمتی از دیوارتان ضربه خورده و نمیخواهید آن را رنگ کنید به راحتی با یک تیکه پارچه و ریسه آن را تزیین کنید، اما حتما در انتخاب پارچه و تزیین آن با ریسه نهایت دقت را داشته باشید.
همه ما از دیدن ستاره ها در شب لذت می بریم، حالا اگر این ستاره های کوچک در اتاق شما باشند چه حس خوبی خواهید داشت و بتوانید همراه با دوست هایتان در هنگام شب نشینی و تماشای فیلم از این منظره لذت ببرید .

 

 ترکیب صفحه مشبک و ریسه

یکی دیگر از راههایی که می توانید اتاق خواب را تزیین کنید استفاده از ترکیب صفحه مشبک و ریسه است. شما با نصب یک تکه  صفحه مشبک برروی دیوار و تزیین آن با ریسه به سلیقه خودتان یک گالری دیواری داشته باشید و با نصب کارت پستال ، عکس ها و نوشته های زیبایتان به خاص تر بودن آن کمک کنید.

همچنین می توانید از وسایلی که حس خوبی به شما می دهند و با مطابق با رشته کاریتان استفاده کنید.این گالری برای ان است که شما در تمام مدتی که داخل اتاق خوابتان هستید حس خوبی داشته باشید، پس هماهنطور که دوست دارید آن را پر کنید.

 

 

تزیین سقف با ریسه

اگر سقف اتاق شما بیش از اندازه کوتاه است و باعث شده که اتاق خفه و کم ارتفاع به نظر برسد میتوانید با آویختن ریسه از سقف به صورت عمودی این مشکل تا حدودی جبران شده و سقف اناق شما بلندتر به نظر برسد

 

 

 

ترکیب اشیاء و سایل

ترکیب کردن اشیاء دکوری تکراری و ریسه می تواند آن ها را تبدیل به وسایلی منحصر به فرد کند، به طور مثال زمانی که یک بطری شیشه ایی و ریسه ترکیب می شود تبدیل به یک هنر تجسمی خاص شده و فضای اتاق شما را دچار تغییر محسوسی می کند.
اگر در اتاق خود آیینه دارید با آویزان کردن ریسه ها جلوه متفاوتی به آن بدهید یا در گوشه ایی از فضای اتاق را به صورت درختی نورانی در بیاورید و با استفاده از لامپ های رشته ایی آن را تزیین کنید.

این را هم به یاد داشته باشید با استفاده از خلاقیت درونی خودتان و بسته به روحیه ایی که دارید می توانید طرح های خلاقانه ایجاد کنید و طرح های خود را برای ما ارسال کنید.