چشمه توتی اصفهان کجاست؟

چشمه توتی اصفهان کجاست؟

موقعیت پروژه شهرک چشمه توتی

چشمه توتی نامی آشنا برای ساکنان اصفهان است

بسیاری از مردم برای خرید پروژه چشم توتی در گیر  سوال ها یی میشوند با این بلاگ قرار است اطلاعاتی از چشمه توتی در دسترس شما افراد عزیز قرار بگیرد که پاسخی برای تمام سوالات شما باشد
موقعیت پروزه شهرک چشمه توتی کجاست؟
شهرک چشمه توتی در ضلع جنوب شهر در منطقه ای کوهستانی و دارای هوای پاک و در بالاترین سطح ارتفاعی شهر اصفهان  قرار داشته و با توجه به این خصوصیات سرمایه گذاری در این مجموعه از ارزش افزوده بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به ادرس داشته باشیم باید گفت: اصفهان ، انتهای خیابان هزارجریب، میدان دفاع مقدس، پشت ترمینال مسافربری صفه، مجوعه شهرک چشمه توتی
این زمین های چشمه توتی  در دسترس چه افرادی قرار گرفته؟
منطقه چشمه توتی تا 30 سال پیش در اختیار ارتش بود اما بعد از آن به اداره راه و شهرسازی واگذار شد. اما از سال 68 تا سال 96 ادارات و ارگان های دخیل بر سر این زمین ها کش مکش داشتند. تا این که در سال 96 سهامداران که شامل تعاونی های مسکن ادارات کل استان بودند به صورت رسمی مشخص شدند.

آب و هوای منظقه چشمه توتی چگونه است؟

از نظر آب و هوایی این منطقه به دلیل مرتفع بودن نسبت به سایر نقاط شهر اصفهان دارای آب و هوایی تمیز و عالی است. همچنین منظره ای کوهستانی از یک طرف و منظره شهر اصفهان از طرف دیگر، موقعیت آپارتمان ها را بسیار خاص می کند

جنس خاک و زمین منطقه چشمه توتی چطوری است؟

جنس زمین های این منطقه را می توانیم مشابه زمین های سیتی سنتر، سپاهان شهر و کوی دانشگاه بدانیم.این خاک حاصلخیز نیست بنابر این زمین ها عملا مناسب کشت و کار نیستند و به همین علت است که ساخت و ساز در آن آسیبی به محیط زیست نخواهد زد.

تقسیم ارزی و کد ارتفاعی این شهرک
هر قطعه زمین از 200 الی 1200 متر است  بالغ بر 50 هزارهکتار مساحت و 1200 قطعه
شهرداری شهر اصفهان در سال های گذشته کد ارتفاعی 3p را برای چشمه توتی در نظر گرفته بودند. اما در سال 1401 این کد به 4p تغییر پیدا کرد.

امکانات رفاهی نزدیک چشمه توتی ؟

   مرکز خرید سیتی سنتر
   
ترمینال صفه
   
هتل صفه
   
پارک جنگلی صفه
   
باغ بانوان صدف
   
مجموعه غذایی بام شهر
   
شهربازی صفه
   
ایستگاه مترو
   
ترمینال ماسفر بری داخلی شهر اصفهان
   
راه آهن

میزان در دسترس بودن چشمه توتی به مناطق اطراف

همانطور که گفتیم ایستگاه مترو و ترمینال مسافر بری دالی شهر اصفهان در این مکان قرار دارد پس بنا براین دسترسی به مناطق مختلف اصفهان بسیار اسان است متروی اسفهان جنوب شهر را به شمال شهر متصل میکند.
و دسترسیه ماشینی از چشمه توتی به نقاط شهر اتوبان کشوری و اتوبان صفه است.
و نزدیکی چشمه توتی به محله های لاکچری اصفهان مانند مرداویج ،سعادت اباد ،هزار جریب.
دسترسی چشمه توتی به دانشگاهای اشرفی سپاهان و دانشگاه اصفهان باعث سانی تحصیل فرزندانتون میشود.