آموزش پنل مدیریت آژانس های املاک

آموزش پنل مدیریت آژانس های املاک

آموزش پنل املاک اسکان مال

پنل املاک اسکان مال، قابلیت‌هایی متعددی را در اختیار مدیران آژانس املاک و مشاوران املاک قرار می‌دهد. آن‌ها با استفاده از پنل املاک، در کنار مدیریت آسان‌تر آگهی‌های خود در سایت اسکان مال،می توانند مشاورین خود را مدیریت کنند.

قابلیتهای پنل مشاورین املاک:

  • -صفحه اختصاصی آژانس دراسکان مال
  • -مدیریت مشاوران
  • -ثبت مشتریان
  • -پشتیبانی اختصاصی
  • -دریافت و ارسال پیام با درخواست دهندگان

در ادامه این مطلب ، با مراحل ثبت‌نام و فعال‌سازی پنل املاک اسکان مال برای آژانس خود آشنا می‌شوید. همچنین انواع قابلیت‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها را نیز در ادامه بررسی می‌کنیم. اگر از قبل با پنل املاک آشنا هستید، با کلیک روی لینک زیر، در آن ثبت‌نام کنید.

ورود (skanmall.com)

سپس صفحه زیر ظاهر می شود:

شماره همراه خود را وارد کرده تا وارد پروفایل  شوید.

ثبت نام آژانس املاک

روی گزینه پروفایل کلیک کرده و صفحه زیر نمایش داده می شود.

در قسمت نوع عضویت "آژانس املاک" را انتخاب کرده و اطلاعات آژانس املاک خود را وارد نمائید و پس از تایید اطلاعات شما، بعنوان املاک می توانید در سایت فعالیت خود را شروع نمایید.

مدیریت مشاورین و اضافه کردن مشاور

برای اضافه کردن مشاورین و پرسنل خود نیز می توانید از قسمت کاربران، افزودن کاربر را انتخاب و مشاورین خود را ثبتنام نمایید و دسترسی های مدنظر خود را فعال نمایید.

با انتخاب هر کدام از گزینه های انتخاب آگهی، حذف آگهی، ثبت مشتری و همه گزینه هایی که در تصویر فوق مشاهده می نمایید میتوانید دسترسی مشاوران خود را بیشتر کنید یا با عدم انتخاب هر کدام از گزینه های فوق محدودیت دسترسی قرار دهید.

در قسمت لیست کاربران من، نیز تمام مشاورین و کارمندان خود را که ثبت نموده اید قابل نمایش و ویرایش است.

افزودن مشتری 

در قسمت مشتریان، افزودن مشتریان می توانید به راحتی مشتریان خود را ثبت نموده و مدیریت نمایید.

در قسمت لیست همه مشتریان میتوانید به تمامی مشتریانی که از طریق پنل آژانس و تمامی مشاورین در پنل ثبت نموده اند دسترسی داشته باشید. اما  با انتخاب گزینه مشتریان من فقط دسترسی به مشتریانی که خودتان در پنل ثبت نموده اید دسترسی خواهید داشت.

نکته: ثبت مشتریان در این پنل اختیاری می باشد.

پیام ها

در این قسمت شما به راحتی به پیام هایی که مشتریان برایتان ارسال می کنند دسترسی دارید و می توانید با آنها ارتباط بگیرید و پاسخگوی بازدیدکنندگان خود باشید.

حرف آخر

پنل املاک اسکان مال امکانات متعددی را در اختیار مشاوران و آژانس‌های املاک قرار می‌دهد. با استفاده از پنل، انتشار و مدیریت آگهی‌ها و همچنین مدیریت مشاوران، آسان‌تر خواهد بود.